Creative Cloud. İşletmeler için geliştirildi.

Ekipler için Creative Cloud ile küçük ve orta ölçekli işletmelerde çalışan yaratıcı profesyoneller Adobe'nin en yeni uygulamalarına erişim sağlayarak tasarımlarını ve işbirliğine dayalı çalışmaları kusursuz şekilde yapabilir. Grup yöneticileri, kolay dağıtım ve lisans yönetimi için ihtiyaç duydukları kontrole sahip olur.

Kuruluşunuzun mükemmel çalışmalar ortaya koyması için gereken her şey.

Bu plan Creative Cloudile sunulan tüm özellikleri ve şunları içerir:

  • Kolaylıkla lisans ekleme, atama ve lisansları ekiplerin ve çalışanların ihtiyaçları değiştikçe yeniden atama
  • Kuruluşunuzun çizelgesi ve gereksinimlerine dayalı olarak, uygulama ve güncelleme dağıtımlarında merkezi kontrol

  • Yaratıcı ekibinizin iş akılına ilişkin sorunları çözmesi ve becerilerini geliştirmesi için Adobe ürün uzmanlarıyla özel telefon görüşmeleri (her kullanıcı için yılda iki oturum)

  • Her kullanıcı için 100 GB bulut tabanlı depolama alanı (diğer planlardan 5 kat daha fazla)

Neden Ekipler için Creative Cloud?

İşletmelere yönelik olarak tasarlanan Ekipler için Creative Cloud, masaüstü ve mobil aygıtlarınızda içerik oluşturmanız için en yeni araçlar, uzman eğitimleri ve işbirliğine dayalı çalışmak için daha uygun yollar sunar. İşletmeniz Creative Suite'ten Ekipler için Creative Cloud'a geçtiğinde bu avantajların tümüne sahip olacak ve kolay satın alma ve dağıtım hizmetlerinden yararlanabileceksiniz.

        

CS6'dan bu yana 1000'den fazla özellik eklendi. Üstelik güncelliğinizi her zaman koruyabileceksiniz.

Ekipler için Creative Cloud ile en yeni özelliklere piyasaya sunuldukları anda erişebilirsiniz. CS6'dan bu yana, üretkenliği artırmak, günlük görevleri kolaylaştırmak, en son standartları ve donanımları desteklemek ve çok daha mükemmel çalışmalar oluşturmanıza yardımcı olmak amacıyla Ekipler için Creative Cloud'a binden fazla özellik ekledik.

Masaüstü ve mobil aygıtlar arasında kesintisiz iş akışı.

Yeni Adobe mobil uygulamaları, masaüstü uygulamalarının gücünü aygıtlarınıza taşır ve aygıtlarla sıkı entegrasyon özelliği sayesinde ekip üyelerinizin yaratıcılıklarını her yerde sergilemelerini sağlar. Ayrıca, Creative Cloud Librariesgibi yeni hizmetler ekip üyelerinin tüm masaüstü ve aygıtlarda içerik oluşturabileceği sorunsuz bir iş akışı sağlar.

Görünen maliyetleri düşürün.

İşletmenizin görünen maliyetlerini düşürün, uyumluluk ile ilgili kaygıları azaltın ve yaratıcı ekipler ile pazarlama ekiplerinin her zaman en güncel araçlarla çalışmalarını sağlayın.

Gelişmekte olan ekipler için oluşturuldu.

Admin Console ile BT ekibiniz sadece birkaç tıklatma ile diledikleri zaman lisans ekleyebilir veya yeniden atayabilir. Faturalarınız bir sonraki ödeme dönemine devreder. Uygulamaları ve güncellemeleri dilediğiniz biçimde dağıtın. Dilerseniz merkezi olarak işlem yapın, dilerseniz bırakın kullanıcılarınız gerek duyduklarında yüklesin. Kullanıcılar uygulamaları hemen indirip kullanmaya başlayabilirler. 

Güvenli bulut depolama alanı ve ekip işbirliği.

İşbirliğine dayalı çalışmalar yapmak ve dosya ve klasör paylaşmak için her kullanıcıya 100 GB bulut tabanlı güvenli depolama alanı sağlayın. Üstelik hepsine masaüstünden, akıllı telefon veya tabletlerinizden erişebilirsiniz. Sürüm üzerinde kontrol sağlayın, değişimlerde bir adım önde olun ve işbirliğine dayalı çalışmalarınızı çok daha sorunsuz şekilde yürütün.

Başarı yolunda eğitim.

Ekipler için Creative Cloud, her beceri düzeyi için yüzlerce video eğitimi içerir. Kullanıcılar eğitimleri tarayıcıda, iPad'de, hatta Adobe Photoshop CC ve Illustrator CC gibi masaüstü uygulamalarında görüntüleyerek üzerinde çalıştıkları projelerde ihtiyaç duydukları teknik bilgileri edinebilirler.

İyileştirilmiş Market Varlıklarına ücretsiz erişim.

30.000'den fazla yüksek kaliteli iyileştirilmiş varlığa Creative Cloud Market ile hiçbir ücret ödemeden erişin. Mizanpaj veya tel kafese mi ihtiyacınız var? Yoksa bir arka plan ya da ses dosyasına mı ihtiyaç duyuyorsunuz? İhtiyacınız olanı bulun, indirin ve tasarıma başlayın.